FAQ

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je gelijk een email met hierin je bevestiging.  Indien je de bevestiging niet hebt gekregen:

  • controleer het emailadres dat je hebt opgegeven. 
  • controleer of de email in je spam terecht is gekomen?
  • neem contact met ons op zodat wij je bestelling kunnen nakijken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan. Stuur ons een email met daarin als onderwerp “annulering”. Indien het artikel nog niet is verzonden, annuleren we de verzending en storten het aankoopbedrag naar je terug. Indien de bestelling al verzonden is, volg je de retourprocedure.

Hoe verloopt de verzending?

Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt je bestelling binnen 2 werkdagen met PostNL naar het door jou opgegeven afleveradres verstuurt. Kijk voor meer informatie en voorwaarden omtrent bezorging door PostNL op PostNL.nl. Wij hebben na overdracht van het pakket aan PostNL geen invloed op de bezorging.

Kan ik een alternatief bezorgadres opgeven?

Ja, bij het invoeren van je gegevens kun je een ander adres voor levering van je bestelling opgeven.

Hoe kan ik het artikel retourneren?

Wanneer het artikel niet naar wens is kun je het artikel binnen 7 dagen na aankoop retourneren. Ook afgeprijsde artikelen kunnen retour gezonden worden. Uiteraard mag de kleding niet gedragen, gewassen of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Om te retourneren, mail naar hallo@schatjesenschoffies.nl. Vermeld hierin duidelijk het ordernummer en welke reactie je van ons verwacht (levering andere maat en/of kleur, terugstorten aankoopbedrag). De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Wanneer we het artikel in de originele verpakking en in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag binnen 10 dagen naar je over. Schatjes&Schoffies is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom het postagentschap altijd naar een track&trace en bewaar deze goed tot je het retourbedrag hebt ontvangen, dan kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

In het pakket dat je van ons ontvangt is een retourformulier bijgevoegd. Vul dit formulier in, voeg deze bij het artikel en stuur het in de originele verpakking retour. Ook afgeprijsde artikelen kunnen worden geruild.  Wij versturen het ruilartikel z.s.m. nadat we het artikel in de originele verpakking en in goede orde van jou retour hebben gekregen. De kosten voor het retourneren en het verzenden van het gewenste artikel zijn voor jou. Uiteraard mag de kleding niet gedragen, gewassen of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen?
Wij doen ons uiterste best om de bestellingen  zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Indien je toch een verkeerd artikel hebt ontvangen, kun je dit op onze kosten retourneren. Stuur ons hierover een email naar hallo@schatjesenschoffies.nl Vul het retourformulier in dat is bijgevoegd bij je bestelling en stuur het artikel in de originele verpakking terug naar het retouradres. Na ontvangst van het geretourneerde artikel, krijg je zo spoedig mogelijk van ons het juiste artikel toegestuurd. Indien je ons tevens een email (hallo@schatjesenschoffies.nl) stuurt, reserveren wij het    gewenste artikel voor je.
Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal of d.m.v. een overschrijving.

NL57BUNQ2076977007 T.N.V Schatjes en Schoffies.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn 4,95 in Nederland. Voor verzending naar het buitenland wordt € 9,95 in rekening gebracht. Voor bestellingen buiten de EU is de klant verantwoordelijk voor eventuele importheffingen. Schatjes&Schoffies kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kun je vinden onder de rubriek Algemene Voorwaarden.